Products

Produsele comercializate de firma noastra respecta legislatia europeana de conformitate si originalitate.
Produsele beneficiaza de o garantie de 30 de zile. Garantia intra in vigoare de la data ridicarii efective a produsului de catre client.
Produsele pot fi expediate prin Curier Rapid si Posta Romana.
Reprezentantii firmei noastre te pot contacta pentru eventuale lamuriri referitoare la livrarea comenzii tale. Comenzile vor fii livrate doar dupa confirmare telefonica a acestora.
Tarifele de livarare difera in functie de adresa de livrare. Termenul de livrare prin curier este de 1-2 zile lucratoare,prin Posta Romana este de 2-5 zile lucratoare.

Costuri livrare:
- comenzi mai mari de 179 lei preturi intregi (unul sau mai multe produse cumulate) => discount 100% transport => cost livrare 0 (zero) lei.
- comenzi pana in pretul de 179 lei preturi intregi (unul sau mai multe produse cumulate) => discount 50% transport => cost livrare 7.5 (sapte lei si cincizeci bani) lei.
- comenzi formate doar din produse cu pret redus(la oferta) => discount 0% transport => cost livrare 15 (cincisprezece) lei.
- comenzi formate din produse cu pret intreg (unul sau mai multe produse cumulate) al caror total depaseste 179 lei si un produs cu pret redus(la oferta) => discount 50% transport => cost livrare 7.5 (sapte lei si cincizeci bani) lei.
- comenzi formate dintr-un produs cu pretul sub 179 lei pret intreg si unul cu pret redus(la oferta) => discount 0% transport => cost livrare 15 (cincisprezece) lei.
- comenzi formate dintr-un produs cu pret intreg mai mare de 179 si un produs cu pretul sub 179 lei pret intreg => discount 100% transport => cost livrare 0 (zero) lei.

Pentru schimbarea produselor clientul va suporta un tarif standar tur-retur in valoare de 25 (douazecisicinci) lei.
In firma noastra nu exista comanda minima, livram orice comanda conform conditiilor de mai sus.
Produsele vor fi livrate la adresa mentionata de client in formularul de comanda on-line. Aceasta adresa poate fi modificata fara niciun cost suplimentar daca produsele nu au fost expediate efectiv catre client. Daca produsele au fost expediate, clientul va suporta in intregime costurile pentru re-expediere.
Refuzul comenzii de catre Client sau imposibilitatea contactarii Clientului de catre curierul care foloseste datele de contact oferite de client, este o abatere de la conditiile de Livrare si Returnare. In cazul producerii unui astfel de eveniment vom atentiona in scris(prin e-mail) clientul. In cazul repetarii unui astfel de eveniment ne rezervam dreptul de a nu mai onora nicio comanda respectivului Client si de a retrage accesul la site fara o notificare prealabila.


Inapoi